arash3400
کنترل
- 2009-03-26
- 9,700
- 37,570
- 44
فراری FF طراحی تازه پنین*فارینا با طراحی منحصربه*فرد به سادگی برای چهار سرنشین همراه با حجم قابل*توجهی از فضای بار جا دارد و می*تواند نسل جدیدی از خودروهای اسپرت ساخت فراری را به نمایش بگذارد.
محبوبه عمیدی: فراری FF طراحی تازه پینین*فارینا بدون شک یکی از کاربردی*ترین طراحی*های چند منظوره فراری در سال*های اخیر است. همان*طور که از نام این خودرو مشخص است، فراری اف.اف برای چهارسرنشین طراحی شده و تمامی ظرفیت*های یک اتومبیل خانواده را داراست. در واقع فراری با این محصول تازه، نسل جدیدی از خودروهای اسپرت ساخت فراری را به نمایش گذاشته است.
از لحاظ تکنیکی می*توان بسیاری از مشخصات فنی خودروهای شرکت*کننده در فرمول 1 را در این خودرو خانواده مشاهده کرد. این خودرو با وزن اندک، یکپارچه رانش یا چهارچرخ متحرک طراحی شده و در آن از جعبه دنده اتومبیل*های فرمول 1 همراه با دو کلاج استفاده شده است.
محبوبه عمیدی: فراری FF طراحی تازه پینین*فارینا بدون شک یکی از کاربردی*ترین طراحی*های چند منظوره فراری در سال*های اخیر است. همان*طور که از نام این خودرو مشخص است، فراری اف.اف برای چهارسرنشین طراحی شده و تمامی ظرفیت*های یک اتومبیل خانواده را داراست. در واقع فراری با این محصول تازه، نسل جدیدی از خودروهای اسپرت ساخت فراری را به نمایش گذاشته است.
از لحاظ تکنیکی می*توان بسیاری از مشخصات فنی خودروهای شرکت*کننده در فرمول 1 را در این خودرو خانواده مشاهده کرد. این خودرو با وزن اندک، یکپارچه رانش یا چهارچرخ متحرک طراحی شده و در آن از جعبه دنده اتومبیل*های فرمول 1 همراه با دو کلاج استفاده شده است.
به گزارش گیزمگ، این خودرو با 4.9 متر طول، 1.95 متر عرض و 1.37متر ارتفاع و 450 لیتر فضای بار یک خودروی ایده*آل برای چهار سرنشین است. می*توان با تغییر صندلی*های عقب خودرو فضای بار را به 800 لیتر افزایش داد!
موتور 12 سیلند 6.262 لیتری با پاشش مستقیم این خودرو می*تواند قدرتی معادل 651 اسب بخار را تأمین کند. صفر تا صد فراری اف.اف تنها به زمانی معادل 3.7 ثانیه نیاز دارد و حداکثر سرعت این خودرو 335 کیلومتربرساعت برآورد شده است.
فراری اف.اف اولین خودرو ساخت فراری است که از سیستم یکپارچه رانش این شرکت بهره می*برد. در طراحی این سیستم فوق*العاده که 50درصد سبک*تر از سیستم*های چهار چرخ محرک کنونی است، توزیع وزن نیز به خوبی انجام شده و 53 درصد وزن روی محور چرخ*های عقب قرار دارد.
این سیستم که کاملا با سیستم*های الکترونیکی کنترل دینامیک خودرو یکپارچه شده، نهایت کارایی و قدرت را برای تمامی چرخ*ها فراهم خواهد کرد. در سیستم تعلیق این خودرو نیز از تازه*ترین فناوری ساخت فراری به نام (SCM3) استفاده شده و دیسک*های ترمز جدیدترین نسل دیسک*های کربن-سرامیکی هستند.
نتیجه اینکه این خودرو زیبا و جادار می*تواند در تمامی جاده*ها و شرایط گوناگون، حتی سطوح لغزنده و پوشیده از یخ و برف به خوبی حرکت کند و از پایداری کافی برخوردار باشد. این فراری فوق*العاده در 6 رنگ گوناگون و امکانات داخلی متعدد احتمالا اواخر سال 2012 وارد بازار خواهد شد.