امکانات جدید فراری برای نسل جدید+عکس


adel2009

مدیریت کل سایت
2009-06-15
10,502
47,860
فراری در پی یک طرح و پروژه جدید تمام دنیا را شگفت‌زده کرد.
به گزارش مشرق به نقل از اوج، کمپانی فراری با طرح یک برنامه به نام Customization Program مشتریانش را قادرمی‌سازد تا طرح‌های منحصر به فرد‌تری برای طراحی ظاهر اتوموبیلشان در اختیار داشته باشند.

106964_255.jpg

در حال حاضر فراری در حال پیشنهادهایی چون طراحی روکش‌های صندلی کشمیری است و البته شما باید همچنان برای استفاده از این محصولات اضافی پول پرداخت کنید.


برنامه طراحی‌های شخصی سه طرح از پیش تعیین‌شده دارد:
- طرح کلاسیک، طرحی که باعث کلاسیک‌تر شدن خودروی شما می شود و خودروی شمارا تاریخی تر نشان می‌دهد.
- اسکودریا، طرحی ترکیبی از فیبر کربن و کولار که باعث جلوه اسپرت‌تر خودروی شما می‌شود.
- ایندتیا، که با استفاده از پارچه‌های غیر معمول سعی بر مودرن جلوه‌دادن خودروی شما دارد.
 

adel2009

مدیریت کل سایت
2009-06-15
10,502
47,860
فروشگاه فراری

در دنیای IT و فناوری با فروشگاه های شرکت اپل آشنا هستیم. چند هفته پیش هم از تصمیم گوگل برای گشایش فروشگاهی در لندن با خبر شدیم. اما در دنیای اتومبیل ها چطور؟ اگر شما به برندی مانند فراری علاقه مند هستید حتما می دانید که این شرکت هم دارای فروشگاه هایی برای عرضه محصولاتش هست. آخرین فروشگاه هم چند روزی است که در حاشیه ی شهر Serravalle Scrivia در ایتالیا افتتاح شده.
به گزارش گروه خواندنی های مشرق به نقل از نارنجی، فروشگاه جدید از لحاظ طراحی مورد توجه بسیاری از علاقه مندان به این خودروساز و همین طور معماران و طراحان قرار گرفته. استفاده از شیشه هایی با ابعاد بزرگ و طراحی خارجی منحصر به فرد باعث شده تا شما به محض مواجهه با این ساختمان متوجه بشوید که با فروشگاهی متعلق به فراری رو به رو هستید.

106787_972.jpg

نا گفته نماند که این برای نخستین بار در تاریخ فروشگاه های فراری است که یک ساختمان به صورت مجزا برای آن طراحی و به آن اختصاص داده شده است. ساختمانی در زمینی با مساحت 370 متر و با دسترسی و موقعیتی بسیار خوب.

106788_644.jpg

شیشه های منحنی نصب شده در نمای این ساختمان در واقع برای بهتر دیده شدن داخل آن، به صورت سرتاسری نصب شده اند و حتی فریم و یا قاب محافظ هم ندارند. شاید شما هم به نظرتان برسد که این گالری شیشه ای دارای اتلاف انرژی بسیار زیادی است. اما طراحان دفتر همکاری Iosa Ghini که طراحی این فروشگاه تجلی افکار آنهاست برای این مسئله هم چاره ای اندیشیده اند.

106789_934.jpg

برای این فروشگاه یک سیستم تهویه در نظر گرفته شده که از مزیت به حرکت درآوردن و جا به جایی هوا استفاده می کند. در کنار آن و در نمای خارجی استفاده از شیشه هایی با یک پوشش ویژه محافظ یو-وی، با کاهش ورود اشعه های خورشید باعث صرفه جویی هر چه بیشتر انرژی می شود.

106790_440.jpg

اما اگر مشتاق به دیدن محصولات عرضه شده در داخل این فروشگاه هستید و امکان مراجعه به یکی از این فروشگاه ها را ندارید می توانید از طریق دنیای مجازی به سراغ فروشگاهی با محصولات برند Ferrari بروید.
 
بالا