BEHROOZ
مدیر بازنشسته
- 2010-01-01
- 2,398
- 13,727
یک شرکت فروش نوشیدنی در ژاپن اعلام کرد که از سال آینده دستگاههای فروش نوشیدنی سکهای خود
را به اینترنت وایفای مجانی مجهز خواهد کرد. این دستگاهها شبیه نقاط هاتاسپات سیار در کافیشاپهای محلی فعال
خواهند بود و افراد نزدیک به دستگاه قادر خواهند بود تا به مدت ۳۰ دقیقه از اینترنت مجانی این دستگاه بهرهمند شوند.
.
.
.
شرکت آساهی که دستگاههای فروش نوشیدنی سکهای فوق به این شرکت تعلق دارد اعلام کرده است که این اینترنت رایگان را بدون هیچ محدودیتی عرض
ه میکند و مشتریان نیازی به خرید نوشیدنی از این دستگاههای سکهای نخواهند داشت و حتی پس از پایان ۳۰ دقیقه اتصال خود میتوانند دوباره به اینترنت ر
ایگان متصل شوند و تمامی افراد حاضر در محدوده ۵۰ متری دستگاه فروش نوشیدنی با هر دستگاهی مانند تلفن همراه، تبلت و یا غیره قادر به اتصال خواهند بود.
اما هدف از این اقدام چیست و چرا از دستگاههای فروش نوشیدنی برای این موضوع استفاده شده است؟ موضوع از این قرار است که نقاط توزیع اینترنت رایگان وای
فای در این کشور کم اعلام شده! و با این اقدام سعی خواهد شد به هدف توسعه دسترسی آسان ب
ه شبکه اینترنت در کشور نزدیک شده و نقاط ضعف را پو
شش دهند و با استفاده از این دستگاهها در نقاطی مانند فروشگاهها و رستورانهای زنجیرهای دسترسی به اینترنت را برای دستگاههایی مانند تبلتها و تلفنهای همراه آسان سازند.
شرکت آساهی قصد دارد در سال ۲۰۱۲ یکهزار دستگاه از این دستگاههای فرش سکهای نوشیدنی را در ۵ نقطه مختلف ژاپن
مانند توکیو، سندای، چوبو، کینکی و فوکوکا در سال اول این طرح نصب کند و تا ۵ سال آینده این تعداد دستگاه را به ده هزار دستگا
ه در سراسر ژاپن برساند. این شرکت اکنون ۲۵۰ هزار دستگاه فروش نوشیدنی در کشور ژاپن در حال فعالیت دارد.
و در ایران اینتر نت گرانقیمت دایال اپ رو هم با هزار منت در اختیار مردم قرار میدن
را به اینترنت وایفای مجانی مجهز خواهد کرد. این دستگاهها شبیه نقاط هاتاسپات سیار در کافیشاپهای محلی فعال
خواهند بود و افراد نزدیک به دستگاه قادر خواهند بود تا به مدت ۳۰ دقیقه از اینترنت مجانی این دستگاه بهرهمند شوند.
.
.
.
شرکت آساهی که دستگاههای فروش نوشیدنی سکهای فوق به این شرکت تعلق دارد اعلام کرده است که این اینترنت رایگان را بدون هیچ محدودیتی عرض
ه میکند و مشتریان نیازی به خرید نوشیدنی از این دستگاههای سکهای نخواهند داشت و حتی پس از پایان ۳۰ دقیقه اتصال خود میتوانند دوباره به اینترنت ر
ایگان متصل شوند و تمامی افراد حاضر در محدوده ۵۰ متری دستگاه فروش نوشیدنی با هر دستگاهی مانند تلفن همراه، تبلت و یا غیره قادر به اتصال خواهند بود.
اما هدف از این اقدام چیست و چرا از دستگاههای فروش نوشیدنی برای این موضوع استفاده شده است؟ موضوع از این قرار است که نقاط توزیع اینترنت رایگان وای
فای در این کشور کم اعلام شده! و با این اقدام سعی خواهد شد به هدف توسعه دسترسی آسان ب
ه شبکه اینترنت در کشور نزدیک شده و نقاط ضعف را پو
شش دهند و با استفاده از این دستگاهها در نقاطی مانند فروشگاهها و رستورانهای زنجیرهای دسترسی به اینترنت را برای دستگاههایی مانند تبلتها و تلفنهای همراه آسان سازند.
شرکت آساهی قصد دارد در سال ۲۰۱۲ یکهزار دستگاه از این دستگاههای فرش سکهای نوشیدنی را در ۵ نقطه مختلف ژاپن
مانند توکیو، سندای، چوبو، کینکی و فوکوکا در سال اول این طرح نصب کند و تا ۵ سال آینده این تعداد دستگاه را به ده هزار دستگا
ه در سراسر ژاپن برساند. این شرکت اکنون ۲۵۰ هزار دستگاه فروش نوشیدنی در کشور ژاپن در حال فعالیت دارد.
و در ایران اینتر نت گرانقیمت دایال اپ رو هم با هزار منت در اختیار مردم قرار میدن