arsham_333
ناظم انجمن
- 2006-10-05
- 1,509
- 1,678
در پی افزایش استقبال از موتور های هیبرید در اینجا به بررسی lexus ls600hl . مدل 2008 می پردازیم :
قدرت ؛ سواری ساکت ؛مصرف بی نظیر؛
وزن سنگین ؛ پرچسب قیمت سنگین؛
اين دورگه بزرگ جديد از لكسس فريبكارانه تند است. شما وقتى كه پدال گاز را به زمين مى زنید، عقربه دور موتور به سرعت به 6000 دور می رسد
این خودرو با دو موتور یکی 8 سیلندر 5.0 لیتری به قدرت 389 اسب بخار و دیگری یک موتور الکتریکی با قدرت 221 اسب بخار پشتیبانی می شود ودر مجموع 438 اسب بخار به چهار چرخ به وسیله ی Torsenمرکز تغییر دهنده تندی منتقل می شود
برای اینکه انتقال طبقه ای دو موتور فعال خيلى ساكت هستند، احساس يكى از كم*گفتار ترسناك است خودش را پايين جاده پرتاب بكند. لكسس از روى غرور ادعا مى كند. در زمان 3.5 ثانیه از 80 تا 112 کیلومتر برساعت دست پیدا می کند ما آزمایش کردیم 4/0 ثانیه در جاده آزمايشى را تأئيد مىكند. همچنين ما0 تا 100 كیلومتر برساعت را با پيش بينى 5/5 ثانيه اثبات کردیم و ادعاى ربع* مايلاش 13.8 ثانيه را تائید کردیم. همه اين نتايج عمدتاً سريع*تر از 460 هستند ضبط *شده به وسيله لكسس ثانيه نورى [460 L]، كه 500 پوند پيرايش*گر بود وقتى كه براى ما را ژانويه 2007 موضوع آزمايش*شده بود.
مصرف سوخت بايد باشد در ls600 برابر 20mpg در شهر و 22 mpg در یزرگ راه این اعداد برای ls460 در شهر برابر 13mpg است ودر بزرگ راه 17mpg است
لكسس اين ماشين را ادعا مىكند اجرا می کند با موتور 12-V با مصرف سوخت موتور8-V را دارد و سخت است مقایسه ی موتور 12 سیلندر لکسس با مرسدس بنز
اين لكسس جديد دورگه به طور فوق*العاده ساكت است، با توجه مخصوص به نويز پرداخت جلوگيرى بكند هر جا صدا پيداشده. و روی سر سیلندر موتور 8 سیلندر پوشیده شده است با عایق های اضافی. معكوس*كننده يك حالت تقويت*شده دارد كه ارتعاشات فركانس* بالا را كاهش مى دهد اين وسائل معمولاً به خارج بفرستند. و هزارها تكنيك*هاى ديگر هستند و قبلاً مواد نويز را آوردند پايين به درباره نصف آنها را پيداشده در ماشينهاى تجملى ديگر يك سطح بكند، بر طبق لكسس .( ما به شكل قرون هجرآزمايش كرديم این خودرو را بنابراين شما براى يك آزمايش مجبورید منتظر بشود كه اين ادعا را تأئيد كنید.)
همچنين كمپانى به توجه فوق*العاده به ايمنى را در 600 پرداخت، [پيش*تصادم] پيشرفته اضافه*كننده با فعال*سازى ترمز به آرايه وسيع مكانيزم*هاى ايمنى. اين سيستم اهداف را كشف مىكند، معلوم كردن*ها احتمال يك تصادم و سپس تا 40 درصد نيروى حداكثر بدون هر عمل به وسيله كارانداز ترمز مى كنند.
همراه با صرفه جویی یک اندازهی بزرگ و صندوق عقب جادار آیا این ها کافی است در برابر پرداخت قیمت زیاد برای آن؟ ما و لکسس روی این خودرو شرط می بندیم
نوع وسيله نقليه:
جلوموتور، 4 چرخ-درايو، 5 مسافر، لکسس 4 در
قيمت برآوردشده همانطور كه است آزمايش*شده:
$ 115000(قيمت مبناى برآوردشده: $ 110000)
نوع موتور:
CHOD اسب بخار 8389-5.0 ليتر 32 دريچه، 385 پوند-فوت؛ موتور الكتريكى چشمه دائمی آهن*ربا، 221 اسب بخار(باترى محدود به 49 اسب بخار؛) سيستم متحد، 438 اسب بخار
ارسل قدرت:
دوتاي ىسلسله متغير دائماً خودكار
ابعاد:
فاصله محورى: 3.0
طول: 5.151 متر
پهنا: 1.874 متر
بلند ی: 1.48 متر
وزن خالص خودرو: 2367 کیلو گرم
نتايج D/C آزمايشى:
0-100 کیلومتر بر ساعت صفر بكنيد: 5.4
0-160 کیلومتر بر ساعت : 12.4
0-177 کیلومتر بر ساعت :14.8 ثانیه
زمان طی مسافت یک چهار مایل 13.8 ثانیه و سرعت 170 کیلومتر
حدا کثر سرعت 291 کیلومتر بر ساعت
ترمز از 112 تا صفر کیلومتر برساعت 52 متر
قدرت ؛ سواری ساکت ؛مصرف بی نظیر؛
وزن سنگین ؛ پرچسب قیمت سنگین؛
اين دورگه بزرگ جديد از لكسس فريبكارانه تند است. شما وقتى كه پدال گاز را به زمين مى زنید، عقربه دور موتور به سرعت به 6000 دور می رسد
این خودرو با دو موتور یکی 8 سیلندر 5.0 لیتری به قدرت 389 اسب بخار و دیگری یک موتور الکتریکی با قدرت 221 اسب بخار پشتیبانی می شود ودر مجموع 438 اسب بخار به چهار چرخ به وسیله ی Torsenمرکز تغییر دهنده تندی منتقل می شود
برای اینکه انتقال طبقه ای دو موتور فعال خيلى ساكت هستند، احساس يكى از كم*گفتار ترسناك است خودش را پايين جاده پرتاب بكند. لكسس از روى غرور ادعا مى كند. در زمان 3.5 ثانیه از 80 تا 112 کیلومتر برساعت دست پیدا می کند ما آزمایش کردیم 4/0 ثانیه در جاده آزمايشى را تأئيد مىكند. همچنين ما0 تا 100 كیلومتر برساعت را با پيش بينى 5/5 ثانيه اثبات کردیم و ادعاى ربع* مايلاش 13.8 ثانيه را تائید کردیم. همه اين نتايج عمدتاً سريع*تر از 460 هستند ضبط *شده به وسيله لكسس ثانيه نورى [460 L]، كه 500 پوند پيرايش*گر بود وقتى كه براى ما را ژانويه 2007 موضوع آزمايش*شده بود.
مصرف سوخت بايد باشد در ls600 برابر 20mpg در شهر و 22 mpg در یزرگ راه این اعداد برای ls460 در شهر برابر 13mpg است ودر بزرگ راه 17mpg است
لكسس اين ماشين را ادعا مىكند اجرا می کند با موتور 12-V با مصرف سوخت موتور8-V را دارد و سخت است مقایسه ی موتور 12 سیلندر لکسس با مرسدس بنز
اين لكسس جديد دورگه به طور فوق*العاده ساكت است، با توجه مخصوص به نويز پرداخت جلوگيرى بكند هر جا صدا پيداشده. و روی سر سیلندر موتور 8 سیلندر پوشیده شده است با عایق های اضافی. معكوس*كننده يك حالت تقويت*شده دارد كه ارتعاشات فركانس* بالا را كاهش مى دهد اين وسائل معمولاً به خارج بفرستند. و هزارها تكنيك*هاى ديگر هستند و قبلاً مواد نويز را آوردند پايين به درباره نصف آنها را پيداشده در ماشينهاى تجملى ديگر يك سطح بكند، بر طبق لكسس .( ما به شكل قرون هجرآزمايش كرديم این خودرو را بنابراين شما براى يك آزمايش مجبورید منتظر بشود كه اين ادعا را تأئيد كنید.)
همچنين كمپانى به توجه فوق*العاده به ايمنى را در 600 پرداخت، [پيش*تصادم] پيشرفته اضافه*كننده با فعال*سازى ترمز به آرايه وسيع مكانيزم*هاى ايمنى. اين سيستم اهداف را كشف مىكند، معلوم كردن*ها احتمال يك تصادم و سپس تا 40 درصد نيروى حداكثر بدون هر عمل به وسيله كارانداز ترمز مى كنند.
همراه با صرفه جویی یک اندازهی بزرگ و صندوق عقب جادار آیا این ها کافی است در برابر پرداخت قیمت زیاد برای آن؟ ما و لکسس روی این خودرو شرط می بندیم
نوع وسيله نقليه:
جلوموتور، 4 چرخ-درايو، 5 مسافر، لکسس 4 در
قيمت برآوردشده همانطور كه است آزمايش*شده:
$ 115000(قيمت مبناى برآوردشده: $ 110000)
نوع موتور:
CHOD اسب بخار 8389-5.0 ليتر 32 دريچه، 385 پوند-فوت؛ موتور الكتريكى چشمه دائمی آهن*ربا، 221 اسب بخار(باترى محدود به 49 اسب بخار؛) سيستم متحد، 438 اسب بخار
ارسل قدرت:
دوتاي ىسلسله متغير دائماً خودكار
ابعاد:
فاصله محورى: 3.0
طول: 5.151 متر
پهنا: 1.874 متر
بلند ی: 1.48 متر
وزن خالص خودرو: 2367 کیلو گرم
نتايج D/C آزمايشى:
0-100 کیلومتر بر ساعت صفر بكنيد: 5.4
0-160 کیلومتر بر ساعت : 12.4
0-177 کیلومتر بر ساعت :14.8 ثانیه
زمان طی مسافت یک چهار مایل 13.8 ثانیه و سرعت 170 کیلومتر
حدا کثر سرعت 291 کیلومتر بر ساعت
ترمز از 112 تا صفر کیلومتر برساعت 52 متر