میتسوبیشی لنسر اوولوشون


arsham_333

ناظم انجمن
2006-10-05
1,509
1,678
usa_2006_mitsubishi_lancerevolution_sdn_4_x_exfrdrvr75_x.jpg


طراحي خارجي:

ميتسوبيشي لنسر جرء مدل هاي شناخته شده ميتسوبيشي در دنيا است و در ايران هم مدل هاي دهه نود آن يافت ميشوند و در زمان خود جز يكي از بهترين هاي بازار بود .

البته لنسر را بايد خودرويي دانست كه علاوه بر خانوادگي بودن اسپرت نيز ميباشد . البته اين خودرو در دو نوع معمولي و اوولوشون به فروش ميرسد . كه گونه اوولوشون به دليل جذاب تر بودن انتخاب شد .

طراحي ظاهري اين خودرو مشابه گونه ي رالي اين خودرو است كه موفقيت هاي فراواني را كسب كرده است . بال عقب - رينگ هاي اسپرت و سپر اسپرت حاكي از اين مطئله است و لنسر با تكيه بر افتخارات رالي سعي در موفقيت در خيابان ها نيز دارد !

طراحي اين خودرو علي رغم سادگي زيبا و دوست داشتني است و خصوصيت خشن لنسر را نيز داراست .

طراحي آن حس اسپرت بودن را نيز به شما القاء ميكند و شما را به تحرك وا ميدارد .

usa_2006_mitsubishi_lancerevolution_sdn_4_x_exrrpass75_x.jpg


طراحي قسمت عقب نيز از قسمت جلو مستثني نيست و همه چيز اسپرت و جذاب جلوه ميكتد ولي ارتفاع زياد بال عقب و چراغ هايي كه چندان چنگي به دل نميزنند تا حدودي تاثير منفي بر روي اين خودرو گذارده است .

usa_2006_mitsubishi_lancerevolution_sdn_4_x_inctrdash_x.jpg


طراحي داخلي :

طراحي داخلي لنسر نيز بايد همانند بيرون آن اسپرت باشد تا توجه خريداران جوان خود را جذب كند .

مهندسين ميتسوبيشي نيز با آگاهي از اين مطئله سعي در استفاده بيشتر از رنگ نقره اي در درون كابين آن شده اند تا به جذابيت فضا بيفزايند ولي اين باعث نميشود عيب هاي اين خودرو پوشيده بماند .

اندازه ي نشانگرها و كنترل هاي كولر نيز با كابين در تضاد است و به همراه محل قرار گيري نامناسب فلاشر كاملا بر درون كابين تاثير منفي گذاشته اند .

usa_2006_mitsubishi_lancerevolution_sdn_4_x_indrvrdoor_x.jpg


طراحي دسته دنده خوب و مناسب بوده و از ضريب هاي كوتاهي بخروردار است .

كيفيت قطعات اگرچه چندان جالب نيست ولي در حد قابل قبول است و شما را ارضي ميكند به خصوص اگر به فكر قابليت هاي ديناميكي لنسر باشيد اين چيزها جندان در نظرتان جلوه نيمكند .

usa_2006_mitsubishi_lancerevolution_sdn_4_x_indrvreng_x.jpg


موتور و گيربكس :

شما از يك موتور ۲ ليتري چه توقعي داريد ؟ ۱۴۰ اسب بخار ؟ ۱۵۰ ؟ يا ۱۶۰؟ ولي موتور ۲ ليتري بنسر به مدد سيستم توربو شارژر ميتواند ۲۶۸ اسب بخار نيرو توليد كند ! بله ۲۶۸ اسب بخار از يك موتور ۲ ليتري ! موتوري كه هم اندازه ي موتور زانتياي خودمان است ولي تقريبا با ۲ برابر قدرت !

اين موتور كه با استفاده از تجربيات ارزشمند ميتسوبيشي در رالي ساخته شده و در رالي هم استفاده ميشود عملكرد فوق العاده اي را به شما ارايه ميدهد و شما را به تحرك وا ميدارد در حالي كه اين خودرو يك سدان خانوادگي است ! و با آن ميتوانيد به يك مسافرت ۵ نفره برويد .

نكته ي ديگر كه شايد چندان به موضوع مرتبط نباشد : حتما تبليغ استرس بار را بر روي مجله ي ماشين ديده ايد . اين خودرو هم مجهز به استرس بار است و اگر كمي دقت كنيد آن را مشاهده ميكنيد . اگر خودروي شما استرس بار ندارد حتما يكي تهيه كنيد .

اين خودرو به گيربكسي ۶ دنده دستي بهره مند است . البته اين دنده بهتر است چون حيف بود كه لذت رانندگي بالاي لنسر از بين برود .

usa_2006_mitsubishi_lancerevolution_sdn_4_x_exfrhead_x.jpg


پايان سخن :

در پايان بايد لنسر را خودرويي مناسب براي يك خانواده ي ۵ نفره و افراد جوان به حساب آورد كه با خصوصيات اسپرت خود و موتور پرقدرتش خريدار را به خود جذب ميكند .

قيمت اين خودرو هم بين ۳۳ تا ۳۵ هزار دلار است


usa_2006_mitsubishi_lancerevolution_sdn_4_x_inrrseat_x.jpg


usa_2006_mitsubishi_lancerevolution_sdn_4_x_incargo_x.jpg
 
بالا