Alireza-Sat
مدیر بازنشسته
- 2010-08-17
- 6,564
- 26,903
این خودرو که تکامل یافته خودروی 207 می باشد و درحقیقت دنباله روی طراحی مدرن و جدید پژو که در پژو 508 می توان دید می باشد. این خودرو با کاهش وزن 110 کیلوگرم و همچنین کاهش طول 7 سانتیمتر نسبت به 207 از لحاظ ابعاد خارجی جمع و جورتر شده در صورتیکه ابعاد داخلی آن کمی بزرگتر از 207 می باشد. همچنین فضای صندوق بار 15 لیتر افزایش حجم را داراست.
از نمای پشتی همچنان زیبایی و طرح کلی 206 و 207 را دنبال میکند اما در نمای جلویی طرح الگوی جدید سازنده در محصولات کنونی (از جمله 508) را دنبال میکند. اکنون 208 با ضریب درگ Cx=0.29 به رقم بهتری در این کلاس خودرو دست یافته است.
طرح کنسول و داشبورد بچه شیر بکلی باز بینی شده، تغییر کرده و به سبک بسیاری از هاچبکهای امروزی پنل کیلومتر شمار در ارتفاع بالاتری از فرمان قرار گرفته. در طرف دیگر سیستم ناوبری و نمایشگر آن بصورت پیش آمده قرار گرفته اند تا از دسترسی (ارگونومی) و دید بهتری برخوردار باشد.
این خودرو در مدلهای 3 درب و 5 درب تولید گردیده است که انجینهای در نظر گرفته شده برای نوع بنزینی این خودرو :
سری 3 سیلندر EB
EB0
1.0 لیتر VTi به قدرت 70 اسب بخار
EB2
1.2 لیتر VTi به قدرت 82 اسب بخار
EB2 DT
1.2 لیتر THP یا توربو به قدرت 102 اسب بخار (پیش بینی عرضه برای 2013)
EB2 DTS
1.2 لیتر THP یا توربو به قدرت 136 اسب بخار (پیش بینی عرضه برای 2013)
سری 4 سیلندر EP
EP3
1.4 لیتر VTi به قدرت 95 اسب بخار
EP6
1.6 لیتر VTi به قدرت 122 اسب بخار
EP6 CDT
1.6 لیتر THP یا توربو به قدرت 156 اسب بخار (انحصاراً برای تیپ 3 در GT)
EP6 CDTX
1.6 لیتر THP یا توربو به قدرت حداقل 200 اسب بخار (انحصاراً برای تیپ 3 در GTi، پیش بینی برای 2013)
با توجه به اینکه ایران خودرو جزء شرکای اصلی پژو می باشد لذا احتمال تولید آن در ایران خودرو
بسیار زیاد می باشد.
از نمای پشتی همچنان زیبایی و طرح کلی 206 و 207 را دنبال میکند اما در نمای جلویی طرح الگوی جدید سازنده در محصولات کنونی (از جمله 508) را دنبال میکند. اکنون 208 با ضریب درگ Cx=0.29 به رقم بهتری در این کلاس خودرو دست یافته است.
طرح کنسول و داشبورد بچه شیر بکلی باز بینی شده، تغییر کرده و به سبک بسیاری از هاچبکهای امروزی پنل کیلومتر شمار در ارتفاع بالاتری از فرمان قرار گرفته. در طرف دیگر سیستم ناوبری و نمایشگر آن بصورت پیش آمده قرار گرفته اند تا از دسترسی (ارگونومی) و دید بهتری برخوردار باشد.
این خودرو در مدلهای 3 درب و 5 درب تولید گردیده است که انجینهای در نظر گرفته شده برای نوع بنزینی این خودرو :
سری 3 سیلندر EB
EB0
1.0 لیتر VTi به قدرت 70 اسب بخار
EB2
1.2 لیتر VTi به قدرت 82 اسب بخار
EB2 DT
1.2 لیتر THP یا توربو به قدرت 102 اسب بخار (پیش بینی عرضه برای 2013)
EB2 DTS
1.2 لیتر THP یا توربو به قدرت 136 اسب بخار (پیش بینی عرضه برای 2013)
سری 4 سیلندر EP
EP3
1.4 لیتر VTi به قدرت 95 اسب بخار
EP6
1.6 لیتر VTi به قدرت 122 اسب بخار
EP6 CDT
1.6 لیتر THP یا توربو به قدرت 156 اسب بخار (انحصاراً برای تیپ 3 در GT)
EP6 CDTX
1.6 لیتر THP یا توربو به قدرت حداقل 200 اسب بخار (انحصاراً برای تیپ 3 در GTi، پیش بینی برای 2013)
با توجه به اینکه ایران خودرو جزء شرکای اصلی پژو می باشد لذا احتمال تولید آن در ایران خودرو
بسیار زیاد می باشد.
پیوستها
-
77.5 کیلوبایت بازدیدها: 71
-
70.8 کیلوبایت بازدیدها: 70
-
59.8 کیلوبایت بازدیدها: 70
-
47.5 کیلوبایت بازدیدها: 70