zoru
کاربر افتخاری
- 2010-07-24
- 816
- 2,624
- 36
کمپین ۱.۵ میلیارد دلاری مایکروسافت برای تبلیغات ویندوز ۸
در حالی که چند هفته بیشتر به زمان عرضه رسمی ویندوز ۸ و گجتهای جدید این پلتفرم باقی نمانده است، گزارشات از بودجه عظیمی که مایکروسافت برای تبلیغات سیستمعامل متفاوت خود در نظر گرفته است، پرده برداری کردهاند. بر اساس تخمین برخی کارشناسان، بهنظر میرسد مایکروسافت مبلغی بین ۱.۵ تا ۱.۸ میلیارد دلار را برای تبلیغات ویندوز ۸ اختصاص داده است.
در صورتی که این تخمین درست باشد، میتوان آنرا بزرگترین کمپین تبلیغاتی برای یک محصول در نظر گرفت. کافی است این رقم را با بودجه ۲۰۰ میلیون دلاری مایکروسافت برای تبلیغات ویندوز ۹۵ مقایسه کنید تا به میزان افزایش چشمگیر فعالیت تبلیغاتی این شرکت پی ببرید.
در حالی که گروهی از کارشناسان، عرضه ویندوز ۸ را ریسک بزرگی برای مایکروسافت میدانند، عدهای دیگر عقیده دارند که این شرکت مسیر درستی را برای سیستمعامل خود انتخاب کرده است و این شیوه میتواند تبلتها و کامپیوترها را به شیوه بهتری به یکدیگر متصل نماید.
در حالی که چند هفته بیشتر به زمان عرضه رسمی ویندوز ۸ و گجتهای جدید این پلتفرم باقی نمانده است، گزارشات از بودجه عظیمی که مایکروسافت برای تبلیغات سیستمعامل متفاوت خود در نظر گرفته است، پرده برداری کردهاند. بر اساس تخمین برخی کارشناسان، بهنظر میرسد مایکروسافت مبلغی بین ۱.۵ تا ۱.۸ میلیارد دلار را برای تبلیغات ویندوز ۸ اختصاص داده است.
در صورتی که این تخمین درست باشد، میتوان آنرا بزرگترین کمپین تبلیغاتی برای یک محصول در نظر گرفت. کافی است این رقم را با بودجه ۲۰۰ میلیون دلاری مایکروسافت برای تبلیغات ویندوز ۹۵ مقایسه کنید تا به میزان افزایش چشمگیر فعالیت تبلیغاتی این شرکت پی ببرید.
در حالی که گروهی از کارشناسان، عرضه ویندوز ۸ را ریسک بزرگی برای مایکروسافت میدانند، عدهای دیگر عقیده دارند که این شرکت مسیر درستی را برای سیستمعامل خود انتخاب کرده است و این شیوه میتواند تبلتها و کامپیوترها را به شیوه بهتری به یکدیگر متصل نماید.
پیوستها
-
32.3 کیلوبایت بازدیدها: 36