پایگاه اینترنتی Mashabe ،بر اساس یک مطالعه جدید، عشق و علاقه به استفاده از تبلتها به قدری افزایش یافته است که عده ای از کاربران در حمام هم از آن استفاده میکنند.
نتایج این نظرسنجی که توسط موسسه Staples Advantage بر روی ۲۰۰ دارنده تبلت در ماه ژوئن انجام شده است، نشان میدهد که در حدود ۳۵ درصد از دارندگان تبلت در حمام هم از دستگاه خود استفاده می کنند و در حدود ۳۰ درصد از آنها از این وسیله در رستوران، ۶۰ درصد در هنگام تعطیلات و ۷۸ درصد نیز در بستر و اتاق خواب از آن استفاده میکنند.
در ادامه این مطالعه آمده است که تبلت برای کاربران و مصرفکنندگان به عنوان وسیلهای برای کمک به بهبود توازن بین کار و زندگی بدل شده و در حدود ۶۰ درصد مدعی هستند که با تبلتها کار بیشتری انجام میدهند، در حدود ۴۰ درصد نیز اذعان داشتند که برای این تبلت را خریداری کردند تا همیشه با دوستان ، همکاران و مشتریان خود در ارتباط باشند و در حدود ۷۵ درصد نیز از تبلت برای چک کردن ایمیل استفاده میکنند.
با اینکه تبلت ها اکنون دیگر دارای نقش غیر قابل انکاری در زندگی مصرف کنندگان خود هستند و ممکن است رقم ۳۵ درصد استفاده در حمام در ابتدا کمی غیر قابل باورپذیر باشد اما وقتی نتایج یک بررسی در سال ۲۰۰۸ که AOL منتشر کرد و بر اساس آن ۵۹ درصد از کاربران از داخل حمام ایمیل خود را چک میکردند را بدانیم دیگر این آمار چندان عجیب و غریب نیست.
نتایج این نظرسنجی که توسط موسسه Staples Advantage بر روی ۲۰۰ دارنده تبلت در ماه ژوئن انجام شده است، نشان میدهد که در حدود ۳۵ درصد از دارندگان تبلت در حمام هم از دستگاه خود استفاده می کنند و در حدود ۳۰ درصد از آنها از این وسیله در رستوران، ۶۰ درصد در هنگام تعطیلات و ۷۸ درصد نیز در بستر و اتاق خواب از آن استفاده میکنند.
در ادامه این مطالعه آمده است که تبلت برای کاربران و مصرفکنندگان به عنوان وسیلهای برای کمک به بهبود توازن بین کار و زندگی بدل شده و در حدود ۶۰ درصد مدعی هستند که با تبلتها کار بیشتری انجام میدهند، در حدود ۴۰ درصد نیز اذعان داشتند که برای این تبلت را خریداری کردند تا همیشه با دوستان ، همکاران و مشتریان خود در ارتباط باشند و در حدود ۷۵ درصد نیز از تبلت برای چک کردن ایمیل استفاده میکنند.
با اینکه تبلت ها اکنون دیگر دارای نقش غیر قابل انکاری در زندگی مصرف کنندگان خود هستند و ممکن است رقم ۳۵ درصد استفاده در حمام در ابتدا کمی غیر قابل باورپذیر باشد اما وقتی نتایج یک بررسی در سال ۲۰۰۸ که AOL منتشر کرد و بر اساس آن ۵۹ درصد از کاربران از داخل حمام ایمیل خود را چک میکردند را بدانیم دیگر این آمار چندان عجیب و غریب نیست.