بهروز وثوقی
Banned
- 2009-05-15
- 0
- 28,977
[/FONT]
[FONT="]فرشيد افتخاري معاون نيرومحركه ايران خودرو با بيان اين مطلب، گفت: بر اساس برنامه زمان بندي شده، سيلندر و سرسيلندر موتور تي. يو. 3. تا دو ماه ديگر به توليد انبوه مي رسد.[/FONT]
[FONT="]وي از تامين تجهيزات خطوط توليد اين موتور در ايران خودرو خبر داد و اظهار داشت: تا دو ماه ديگر اين خط راه اندازي مي شود و به اين ترتيب ماشين كاري سيلندر و سرسيلندر موتور تي. يو. 3 در سالن موتورسازي 2 خط دانوباد انجام خواهد شد، در حالي كه اين كار قبلا در فرانسه انجام مي شد.[/FONT][FONT="]افتخاري با اشاره به اين كه خودكفايي موتورهاي تي يو هم زمان آغاز شد، اظهار داشت: موتور تي. يو. 5. به طور كامل داخلي سازي شده و در رانا نصب مي شود و موتور تي. يو. 3. نيز كه پيشتر 70 درصد داخلي سازي شده بود، با ماشين كاري سيلندر و سرسيلندر به 90 درصد ساخت داخل و تا نيمه سال به توليد انبوه مي رسد.[/FONT][FONT="]معاون نيرومحركه ايران خودرو يادآور شد: كيفيت موتور تي. يو. 3. ساخت داخل با نسخه فرانسوي اين موتور كاملا برابري مي كند و با توليد آن، پژو 206 تيپ 2 ايران خودرو نيز روي مدار توليد قرار مي گيرد. [/FONT]
[FONT="]وي سيلندر و سرسيلندر را جزو 5 بخش بسيار مهم موتور عنوان كرد و گفت: با توجه به دانش فني به دست آمده و تغيير برخي خطوط توليدي، ماشين كاري سيلندر و سرسيلندر موتور اي. اف. 7 نيز در موتورسازي در موتورسازي شماره 3 ايران خودرو امكان پذير شده است.[/FONT][FONT="]افتخاري از توليد آزمايشي نمونه هاي موتور ايكس. يو. ام. خبر داد كه نسخه بهبود يافته موتور ايكس. يو. 7. است و گفت: اين موتور كه از گنجايش 1900 سي. سي. برخوردار است، به جاي موتور ال. 4. 1800 سي سي بر روي پارس اي. ال. ايكس. نصب مي شود.[/FONT]
پیوستها
-
13.5 کیلوبایت بازدیدها: 39