اخبارخودرو


2009-05-15
0
28,977
افزایش سرمایه گذاری های فولکس در هند


ShowImage.aspx

Shell_default%5CSite_Logo.jpg
[FONT=&quot][/FONT][FONT=&quot][/FONT][FONT=&quot]گروه بين الملل: در پی برنامه توسعه ظرفیت تولید فولکس واگن در رو به رشد ترین بازار خودروی آسیایی ، این شرکت مبلغ 378 میلیون دلار را تا سال 2013 در هند سرمایه گذاری می کند.[/FONT][FONT=&quot]به گزارش خبرخودرو ،‌ بخش مهمی از این سرمایه گذاری در تولید مدل های جدید و پشتیبانی از فعالیت های تحقیقاتی هزینه می شود.[/FONT][FONT=&quot]فولکس واگن اعلام کرده که بین سال های 2013 تا 2014 خودرو کوچک و هاچ بک آپ را در هند به فروش می رساند.به گفته این خودروساز سرمایه گذاری مذکور در راستای سرمایه گذاری 580 میلیون یورویی سال 2008 انجام می گیرد.[/FONT][FONT=&quot]جان چاکو – مدیر فولکس واگن هند – گفت : شرکت تصمیم دارد تا سال 2013 حداقل 20 میلیارد روپیه (378میلیون یورو ) را در کشور هند سرمایه گذاری کند.ما شاهد فرصت های مناسبی برای توسعه فروش هستیم و امیدواریم به کمک آن تولید خودروهای فعلی را افزایش داده و مدل های جدیدتری را به بازار هند معرفی کنیم.[/FONT] [FONT=&quot]گروه فولکس واگن در هند شامل فعالیت برندهای فولکس واگن ، آئودی و اشکودا می شود.این گروه دارای دو تاسیسات تولیدی در چاکان و آران گاباد هند است.[/FONT]
 
2009-05-15
0
28,977
زامیاد، قهرمان صنعت و اقتصاد ایران شد


ShowImage.aspx

Shell_default%5CSite_Logo.jpg
[FONT=&quot]به گزارش خبرخودرو ، شرکت زامیاد به عنوان برترین و تنها خودروسازی تولیدکننده خودروهای سبک تجاری دیزلی در کشور، به عنوان قهرمان صنعت و اقتصاد ایران انتخاب شد.[/FONT][FONT=&quot]به گزارش خبرنگار خبرخودرو ، شرکت زامیاد که در ششمین دوره جشنواره قهرمانان صنعت و اقتصاد ایران برای تولید محصول "وانت دیزلی" عنوان برترین محصول سال89 را به دست آورده بود در هفتمین دوره از این جشنواره نیز به دلیل برترین و تنها تولیدکننده خودروهای تجاری سبک دیزلی کشور تقدیر شد.[/FONT][FONT=&quot]رضا سرایی مدیرعامل شرکت زامیاد، پس از کسب لوح وتندیس این جشنواره از وزیر صنعت، معدن و تجارت در خصوص این موفقیت گفت: با توجه به آيين نامه ارتقاء كيفيت محصولات خودروسازان كه در سال گذشته توسط وزارت صنايع و معادن ابلاغ شد، شركت زامياد نيز همراه با برنامه‌هاي پيشين خود در راستاي افزايش سطح كيفيت، راهبرد نويني را همراستا با اهداف تصريح شده، تبيين و اجرايي کرده است.[/FONT][FONT=&quot]وی ادامه داد: حاصل راهبرد زامیاد در سال جاري كاهش 30نمره منفي از محصول وانت دوگانه سوز، كاهش 24 نمره منفي از وانت ديزلی و حفظ سطح كيفي خوب براي محصول وانت شوكا بوده است. همچنين در محصولات سنگين نيز انواع كاميون‌هاي زامياد، ون [/FONT][FONT=&quot]A36-13[/FONT][FONT=&quot]و ميني‌بوس آذر [/FONT][FONT=&quot]A50-12[/FONT][FONT=&quot]همانند سال هاي گذشته در سطح خيلي خوب قرار دارد.[/FONT][FONT=&quot]سرایی، در خصوص نحوه پياده سازي استانداردهاي خودرو بر روي محصولات زامياد اظهار داشت: با توجه به خط مشي شركت زامياد و هدف اين شركت در ارتقای محصولات و توسعه همه جانبه، با رعايت تمام الزامات تعيين شده در خصوص قطعات و مجموعه‌ها، موفق به اخذ استانداردهاي لازم شده ایم تا جائیکه رئیس سازمان ملی استاندارد ایران در خصوص وانت زامياد كه برخي آن را غير استاندارد قلمداد می کنند بيان کرد که "وانت زامياد يک خودرو برون شهري است و هيچ مشكل استانداردي ندارد."[/FONT][FONT=&quot]مدیرعامل شرکت زامیاد ادامه داد: ما نیز به عنوان توليدكننده محصول وانت، تلاش روز افزون خود را برای ارتقاء و حفظ سطح كيفي و رعايت استانداردها به كار بسته ايم تا محصولي با كيفيت و با سطح استاندارد بالا توليد و عرضه كنيم.[/FONT][FONT=&quot]عضو هيات مديره شركت زامياد همچنین با بیان اینکه خودرو وانت نیسان با دارا بودن ویژگی های منحصر به فرد یک محصول استراتژیک در صنعت خودرو و همچنین شبکه حمل و نقل کالا به شمار می رود، گفت: به زودی و پس از رفع ایرادات جزئی و به روز شدن وانت، یک محصول جدید و منطبق با استانداردهای روز دنیا وارد بازار خواهیم کرد.[/FONT][FONT=&quot]سرایی تولید محصولات با سوخت دیزلی و پاک را مهمترین اولویت زامیاد در ادامه مسیر فعالیت های خود دانست و خاطرنشان کرد: شرکت زامیاد همواره تمرکز بر تولید محصولات منطبق با استانداردهای روز دنیا را در دستور کار خود دارد و به همین منظور از سال آینده وانت نیسان با استاندارد یورو چهار وارد بازار خواهد شد.[/FONT][FONT=&quot]در هفتمین جشنواره بین المللی قهرمانان صنعت و اقتصاد ایران که با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت، نایب رئیس مجلس، رئیس کمیسیون صنایع و معادن خانه ملت، عضو هیات نمایندگان اتاق های تهران و ایران و جمع پرشوری از صنعتگران و کارآفرینان کشور برگزار گردید از 37 واحد برگزیده با اهدای لوح و تندیس تقدیر شد و حمایل قهرمان قهرمانان صنعت این دوره به "شهید حسن تهرانی مقدم" تعلق گرفت.[/FONT]
73947.jpg


 
2009-05-15
0
28,977
منتظر رونمایی پژو پارتنر تمام الکتریکی باشید
[FONT=&quot]گروه بین الملل: طبق آنچه شرکت فرانسوی پژو اعلام کرده تا پایان سه ماهه دوم سال 2013 نسخه ای تمام برقی از خودروی پژو پارتنر وارد بازار فروش خواهد شد.[/FONT][FONT=&quot]به گزارش خبر خودرو، خودروی الکتریکی پژو پارتنر با دو طول مختلف 4.38 و 4.63 متر تولید خواهد شد .همچنین حجم قسمت بار این خودرو در نسخه های فوق به ترتیب 3.7 و 3.3 لیتر خواهد بود.[/FONT][FONT=&quot]علی رغم نصب جدیدترین باتری های موجود مدت زمان شارژ این خودرو هنوز زیاد می باشد.[/FONT][FONT=&quot]از سویی برد این ون در حدود 170 کیلومتر برای هر بار شارژ بوده که برای سفرهای یک خانواده معمولی کافی به نظر می رسد.[/FONT][FONT=&quot]قدرت خودروی الکتریکی پژو پارتنر از طریق یک موتور الکتریکی به توان 67 اسب بخار گشتاور 200 نیوتون متر تامین می شود.[/FONT][FONT=&quot]این موتور نیز نیرو محرکه اش را از یک بسته باتری 22.5 کیلو وات ساعتی دریافت می نماید.[/FONT][FONT=&quot]باتری های پژو پاتنر در دو وضعیت کار می کنند .این باتری ها می توانند با تولید 16 آمپر برق در وضعیت عادی 6 تا 9 ساعت فعالیت کنند.[/FONT][FONT=&quot]اما در صورت تنظیم شدن بر روی خروجی شدت جریان 125 آمپر حدود 80% از ظرفیتشان را ظرف مدت تنها نیم ساعت به پایان می رسانند.[/FONT] [FONT=&quot]جزئیات دقیق تر درباره این خودرو به زمان رونمایی آن در سال آینده موکول شده است.[/FONT]
 

پیوست‌ها

  • 6.4 کیلوبایت بازدیدها: 54

serus

کاربر افتخاری
2008-04-06
522
1,768
بر اساس آخرین نظرسنجی های مؤسسه کانزومرز ریپورتس (گزارشات مصرف کنندگان) ده خودروی برتر از نظر مردم حداقل سه ویژگی کم مصرف بودن، لذت بخش بودن رانندگی و لوکس بودن داخل خودرو را داشته اند.


به گزارش پرشین خودرو، شورولت ولت بالاترین امتیاز را برای دومین سال در نظرسنجی گزارش مصرف کنندگان به دست آورده و مقام دوم به پورشه 911 رسیده است.


اختلاف این دو خودرو تنها یک امتیاز بود. در این نظرسنجی 44 خودرو از بین 250 مدل بیشترین امتیاز را به دست آورده اند.


ده خودرو بالاترین رضایت مشتری را به دلیل مصرف پایین به دست آورده اند که اکثر آنها هیبریدی، دیزلی و الکتریکی بودند، 10 خودرورضایت مشتریان را به خاطر اسپورت بودن به دست آورده اند. 13 خودرو نیز به خاطر لوکس بودن بیشترین امتیاز را به دست آوردند.


مرکز تحقیقات ملی گزارش مصرف کنندگان هر ساله نظرسنجی بر اساس فاکتورهای قیمت، عملکرد، قابلیت اطمینان، راحتی، لذت و غیره برگزار می کند. بعد هم این سؤال را مطرح می کند که آیا خریداران خودرو حاضرند از همان برند دوباره خرید کنند یا خیر.


در سال 2012 بیش از 350 هزار نفر در این نظرسنجی شرکت کردند و 240 مدل خودرو در این رقابت شرکت داشتند.





 
بالا