تاپیک دریافت اشتراک سی سی کم از سرورهای پرقدرت ena servers (سرور شماره 1)


وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.

farshad-ldi

کاربر
2010-01-23
310
793
یک بدی که قسمت فروش سیسیکم سایت داره اینه که فوری اکانت ها رو به دست مشتریها نمیرسونه گاها بالای 24 ساعت طول میکشه!اگه یک کاری کنن که اکانتها در کمترین زمان ممکن البته بعد از اطلاع رسانی پرداخت وجه توسط مشتری،توسط آقا رامین یا علی رسیور به دست مشتریها برسه خیلی عالی میشه.به شرطی که کیفیت سرورهای سیسیکم هم ارزش خریدن داشته باشه و مدام فریز و قطعی در سرورها وجود نداشته باشه که باعث سلب اعتماد مشتری بشه و دیگه نخواد از این سایت اکانت بخره!
 

ArenaSat

کاربر
2007-07-01
119
650
یک بدی که قسمت فروش سیسیکم سایت داره اینه که فوری اکانت ها رو به دست مشتریها نمیرسونه گاها بالای 24 ساعت طول میکشه!اگه یک کاری کنن که اکانتها در کمترین زمان ممکن البته بعد از اطلاع رسانی پرداخت وجه توسط مشتری،توسط آقا رامین یا علی رسیور به دست مشتریها برسه خیلی عالی میشه.به شرطی که کیفیت سرورهای سیسیکم هم ارزش خریدن داشته باشه و مدام فریز و قطعی در سرورها وجود نداشته باشه که باعث سلب اعتماد مشتری بشه و دیگه نخواد از این سایت اکانت بخره!

کاملا حق با شماست ! در پی این هستیم انشالله این مشکل به زودی مرتفع گردد . البته نهایت 15 دقیقه ایی اکانت باید به یوزر برسد اما خوب شما خود جای ما همیشه من یا علی اقا نمی توانیم ان لاین باشیم و مشکلات روزمره خود را نیز داریم اما چشم
 

arash3400

کنترل
2009-03-26
9,700
37,570
45
درود
اگه ممکنه یک شماره اعلام شه مشتری ها بعد از واریز مشخصات رو اس ام اس کنند و از طریق موبایل دریافت کنند
یا شماره ایرانسل یا از این هوشمندها
ممنون
 

ArenaSat

کاربر
2007-07-01
119
650
علی آقا ، آقای Arenasat هم گفتند به شما پیام بدم اما صندوق پیام شما پر است بنابراین من ایمیل فرستادم لطفا چک بفرمایید.

دوست عزیز علی اقا ان لاین شوند اکانت را براتون می فرستند موفق باشید
 

p30speed

کاربر
2008-03-01
37
153
آقای علی رسیور صندوق شما پر است من وجه واریز کردم اما نمیتونم مشخصات رو بفرستم برای همین مشخصات رو برای آقای Arenasat فرستادم لطفا پیگیری بفرمایید.

علی آقا ، آقای Arenasat هم گفتند به شما پیام بدم اما صندوق پیام شما پر است بنابراین من ایمیل فرستادم لطفا چک بفرمایید.


به ایمیلشون ارسال کنید.
ali.risiver@gmail.com

برای انلاین شدن اکانت از اسکریپت زیر استفاده کنید.

http://freer.ir/virtual/
 

sanden

کاربر
2009-07-04
163
365
40
اینطوری میخواهید به مشتریاتون سرویس بدید؟من دیروز موقعی که مشخصات اکانت رو فرستادم خدمتتون عرض کردم فایل اکانت رو برای رسیور Vu solo میخوام،اما متاسفانه فقط مشخصات اکانت رو دریافت کردم و ساعت 2 پیام دادم که مشکل من رو حل کنید ولی تا الان که ساعت 8:30 هست هیچ جوابی به من داده نشده،لطفا پیگیری بفرمایید.
 
2009-05-15
0
28,977
اینطوری میخواهید به مشتریاتون سرویس بدید؟من دیروز موقعی که مشخصات اکانت رو فرستادم خدمتتون عرض کردم فایل اکانت رو برای رسیور Vu solo میخوام،اما متاسفانه فقط مشخصات اکانت رو دریافت کردم و ساعت 2 پیام دادم که مشکل من رو حل کنید ولی تا الان که ساعت 8:30 هست هیچ جوابی به من داده نشده،لطفا پیگیری بفرمایید.

نکته2- فقط زماني نسبت به اخذ اشتراک اقدام فرمائيد که مطمئن هستيد با راه اندازي شيرينگ روي دستگاه خود آشنائي داريد
 

sanden

کاربر
2009-07-04
163
365
40
نکته2- فقط زماني نسبت به اخذ اشتراک اقدام فرمائيد که مطمئن هستيد با راه اندازي شيرينگ روي دستگاه خود آشنائي داريد

دوست عزیزم ، مسئله آشنایی یا عدم آشنایی نیست،مسئله اینه که من موقع گرفتن اشتراک به علی آقا گفتم برای چه دستگاهی میخوام و ایشون هم خودشون میدونن که برای این نوع رسیور باید فایل ارائه بدن نه مشخصات اکانت.
با این وجود من منتظر ایشون هستم تا فایل اکانت رو ارسال کنند.

نکته2- فقط زماني نسبت به اخذ اشتراک اقدام فرمائيد که مطمئن هستيد با راه اندازي شيرينگ روي دستگاه خود آشنائي داريد چون تاريخ شروع اکانت بطور پيش فرض از زمات ارسال آن براي شما محاسبه ميگردد و تحت هيچ شرايطي امکان عودت مبلغ واريزي وجود ندارد.در مواردي خاص که مثلا فعلا از سايت ديگري اکانت داريد و ميخواهيد استارت اکانت شما از زمان مشخصي ثبت شود هماهنگ کنيد.
توجه : نگران هيچ چيز بابت راه اندازي اکانت بر روي رسيور خود نباشيد،متخصصان ما به راحتي هر چه تمام و قدم به قدم شما را در راه اندازي اکانت ها راهنمايي خواهند کرد .
 
آخرین ویرایش:

ArenaSat

کاربر
2007-07-01
119
650
دوست عزیزم ، مسئله آشنایی یا عدم آشنایی نیست،مسئله اینه که من موقع گرفتن اشتراک به علی آقا گفتم برای چه دستگاهی میخوام و ایشون هم خودشون میدونن که برای این نوع رسیور باید فایل ارائه بدن نه مشخصات اکانت.
با این وجود من منتظر ایشون هستم تا فایل اکانت رو ارسال کنند.

نکته2- فقط زماني نسبت به اخذ اشتراک اقدام فرمائيد که مطمئن هستيد با راه اندازي شيرينگ روي دستگاه خود آشنائي داريد چون تاريخ شروع اکانت بطور پيش فرض از زمات ارسال آن براي شما محاسبه ميگردد و تحت هيچ شرايطي امکان عودت مبلغ واريزي وجود ندارد.در مواردي خاص که مثلا فعلا از سايت ديگري اکانت داريد و ميخواهيد استارت اکانت شما از زمان مشخصي ثبت شود هماهنگ کنيد.
توجه : نگران هيچ چيز بابت راه اندازي اکانت بر روي رسيور خود نباشيد،متخصصان ما به راحتي هر چه تمام و قدم به قدم شما را در راه اندازي اکانت ها راهنمايي خواهند کرد .
عزیزم چرا بحث الکی ؟
ما وظیفه ایی نداریم راهنمایی و یا اکانت ست کنیم روی سیستم کسی باید بلد باشید !
سه لاین دارین در مسیر var/keys در فایل cccam.cfg کپی کنید !
الانم اکانت خود را بفرستید برای بنده سریع براتون ردیف کنم
موفق باشید
 

sanden

کاربر
2009-07-04
163
365
40
دوست عزیزم آقای Arenasat من عرضم اینه که قرار بود فایل بفرستید که نفرستادید و به لطف دوست خوبم آقای zimax1 مشکلم حل شد،شما هیچ جا در پست های من نمیتونید پیدا کنید که من گفته باشم بیاید برام اکانت ست کنید!
در هر صورت از اینکه با این مشکل توجه کردید ممنونم.
موفق باشید.
 

ALI.RISIVER

کنترل و ناظر ارشد کل سایت
2006-10-03
2,649
21,150
علی آقا من که خدمتتون عرض کردم برای رسیور Vu Solo میخوام شما لطف کنید فایل اکانت رو برای من ارسال کنید.

دوست عزیز مشخصات اکانت روز گذشته برای شما پیام خصوصی شد برای رسیور فوق جهت استفاده از اکانت باید مشخصات به امولاتور مربطه اضافه کنید آموزش ها در بخش این رسیور موجود است
 

s-a-e-e-d

کاربر
2009-06-01
58
79
سلام علی اقا خسته نباشید من یه اکانت 4 ماهه میخوام دستگاهم 400 پلاسه امکانش هست اکانت توی پلاگین گذاشته و پلاگین رو واسم بفرستید چون بلد نیستم اکانتو وارد پلاگین کنم اگه امکانش هست پول بریزم به حسابتون.با تشکر
 
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.
بالا